De sollicitatieprocedure bij dit bedrijf heb ik als zeer teleurstellend ervaren. Na het insturen van mijn sollicitatie heb ik geen enkele reactie ontvangen, zelfs geen automatische ontvangstbevestiging. Er werd op geen enkel moment gecommuniceerd over de status van mijn kandidatuur of het verdere verloop van de procedure. Hierdoor kreeg ik sterk de indruk dat er geen gestructureerd of respectvol proces voor kandidaten bestaat. Ik kan niet uitsluiten dat leeftijd hierbij een rol heeft gespeeld, wat dit geheel extra wrang maakt.