Na een telefonisch gesprek werd ik uitgenodigd voor een videogesprek, later werd dit omgezet naar face-to-face. Dit gesprek bestond uit een voorstelronde, een aantal vragen, een korte opdracht en de mogelijkheid om zelf vragen te stellen. Ik ben niet aangenomen, maar heb wel feedback gekregen. Altijd fijn! Ik heb de sollicitatieprocedure als bijzonder prettig ervaren.