3.0
9 Oct 2023
Former employee, less than 1 year
Kortrijk
Recommend
CEO approval
Business outlook
Pros
Aangename periode gehad tijdens mijn contract van bepaalde duur. Helaas was het lichamelijk niet meer haalbaar voor mij. Arbeidsintensief als 4 verdiepen moet zonder lift met 20 brandblussers van 10kg. Veel vrijheid, dagen de weg op , 10 uren daags, geen werkdruk. Enkel de planning is niet zo goed. Er is vaak miscommunicatie en klanten weten veelal niet van je komst. Het magazijn kan beter, vele malen foute bestellingen en leveringen. Leuke job maar een sterke rug nodig voor 6500km per maand te rijden met een manueele diesel.
Cons
Slechte planning Slechte communicatie Zwaar werk