Procedure verliep via Beljon+Westerterp. Eerste gesprek bij B+W in Amsterdam en vervolgens een gesprek bij Welzorg met 2 commissies. B+W voert een strikte tijdsplanning, waardoor je van dag tot dag weet waar je staat en de geplande terugkoppelingen worden keurig nagekomen. Dat is erg prettig en iets waar menig werkgever/selectiebureau iets van kan leren. Mijn ervaring is dat terugkoppeling naar niet geselecteerde kandidaten over het algemeen slecht/beroerd is, daarvan was hier zeker geen spraken. Kortom een prettige procedure, ondanks dat ik de eindstreep helaas niet mocht halen.