I applied online. I interviewed at FUJIFILM (Antwerp) in Apr 2022
Interview
Zeer vriendelijk aangenomen en kon meteen beginnen na een paar vragen en een test. Ik ben sindsdien met respect behandeld geweest. Ik moet wel voor de eerste paar weken werken als inpakker.